Jesteś tutaj: Bip -> Rejestry i ewidencje
Rejestry i ewidencje
REJESTRY I EWIDENCJE
W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wąbrzeźnie prowadzone są następujące centralne rejestry i ewidencje:
Rejestry:
- skarg i wniosków,
- wydanych zarządzeń Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego i Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej,
- podejrzeń o zachorowania na choroby zawodowe,
- rozpoznań klinicznych chorób zawodowych,
- decyzji o stwierdzeniu choroby zawodowej,
- skutków chorób zawodowych,
- zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby,
- rejestr decyzji o braku podstaw do stwierdzenia choroby zawodowej,
- rejestr zatruć środkami zastępczymi i nowymi substancjami psychoaktywnymi,
- rejestr prac w kontakcie z substancjami, mieszaninami lub czynnikami o działaniu rakotwórczym lub mutagennym,
- rejestr pracowników narażonych na działanie substancji, mieszanin lub czynników o działaniu rakotwórczym lub mutagennym,
- rejestr prac narażających pracowników na działanie szkodliwego czynnika biologicznego zakwalifikowanego do 3 lub 4 grupy zagrożenia,
- rejestr pracowników narażonych na działanie szkodliwych czynników biologicznych zakwalifikowanych do grupy 3 lub 4 zagrożenia,
- rejestr czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowiskach pracy,
- wypadków przy pracy,
- zgłoszeń podejrzenia zakażenia lub zachorowania na chorobę zakaźną, rozpoznania zachorowania na chorobę zakaźną oraz podejrzenia zgonu z powodu choroby zakaźnej,
- niepożądanych odczynów poszczepiennych,
- rejestr zakładów podlegających urzędowej kontroli organów państwowej inspekcji sanitarnej,
- rejestr kąpielisk, basenów, punktów poboru wody (w wersji elektronicznej),
- imienne rejestry zakażonych, chorych i zmarłych,
- rejestry zakażeń i zachorowań na choroby zakaźne, zgonów z powodu zakażenia lub choroby zakaźnej, ich podejrzeń lub przypadków stwierdzenia dodatniego wyniku badania laboratoryjnego w kierunku biologicznych czynników chorobotwórczych,
- rejestr urządzeń wodociągowych (w wersji elektronicznej),
- rejestr osób zakażonych gruźlicą,
- rejestr osób ze styczności z gruźlicą,
- rejestr osób zakażonych na choroby przenoszone drogą płciową z podziałem na poszczególne jednostki chorobowe.
Ewidencje:
- legitymacji służbowych
- upoważnień do przeprowadzania czynności kontrolnych,
- upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego,
- karty ewidencji czasu pracy,
- szkoleń i kursów,
- obiektów znajdujących się pod nadzorem inspekcji sanitarnej,
- protokołów z kontroli sanitarnych,
- decyzji administracyjnych,
- decyzji płatniczych,
- postanowień o nałożeniu grzywny,
- tytułów wykonawczych niepieniężnych,
- upomnień niepieniężnych,
- nałożonych mandatów karnych,
- ewidencja postanowień i opinii,
- ewidencja biologicznych czynników chorobotwórczych,
- ewidencja osób uchylających się od szczepień,
- ewidencja wycofanych z obrotu towarów,
- ewidencja przerwania i ograniczenia działalności,
- ewidencja protokołów pobranych próbek do badań laboratoryjnych,
- ewidencja próbek żywności i przedmiotów użytku pobranych do badania w ramach urzędowej kontroli żywności i monitoringu,
- ewidencja pobranych próbek wody,
- ewidencja przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych,
- ewidencja protokołów poboru prób wody,
- protokołów przekazania prób wody,
- zakładów, w których występują czynniki rakotwórcze,
- zakładów, w których występują czynniki biologiczne,
- zakładów stosujących w działalności zawodowej substancje i mieszaniny kategorii 2 i 3,
- podmiotów gospodarczych, w których występują prekursory narkotyków,
- zakładów, w których występują środki ochrony roślin,
- zgłoszeń podmiotów gospodarczych stosujących w działalności zawodowej preparaty bardzo toksyczne, żrące z przypisanym zwrotem R 35 oraz metanol,
- zakładów pracy, które przekazały informację dotyczącą użycia szkodliwego czynnika biologicznego w celach naukowo-badawczych lub przemysłowych,
- podmiotów, które przekazały rejestry czynników szkodliwych wraz z kartami badań i pomiarów w przypadku likwidacji zakładu pracy,
- wydanych zarządzeń zabezpieczających,
- wydanych decyzji z zakresu nadzoru nad środkami zastępczymi i nowymi substancjami psychoaktywnymi,
- szkolenia wstępnego z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- szkolenia okresowego z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- wypadków w drodze do i z pracy,
- profilaktycznych badań lekarskich,
- dziennik korespondencji pism przychodzących,
- dziennik korespondencji pism wychodzących,
- książka korespondencyjna-dokumentacja medyczna,
- ewidencja wystąpień
- podań (wniosków),
- informacji od ludności,
- udzielonych instruktaży i informacji petentom,
- współpracy z komórkami wewnętrznymi,
- współpracy z organami samorządu terytorialnego.